Често задавани въпроси
Поръчки
Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
Не. Можете да направите поръчка и като гост на сайта, т.е. без да имате регистрация или да влизате в профила си.
Какво означава задрасканата по-висока цена при всеки продукт?
Тази цена е препоръчана от производителя като реална цена за продажба в магазини и други търговски обекти, където не се прилагат намаления. Смятаме, че тя ще ви бъде от полза за сравнение, затова винаги я публикуваме заедно с предлаганата от нас.
Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да поръчам?
Броят на артикулите е ограничен и е възможно в момента да не е в наличност. След като отново бъде доставен в склада, ще се свържем с вас за да Ви уведомим, че желаният от вас продукт отново е наличен.
Мога ли да закупя цялата наличност на даден продукт?
Всеки потребител има възможност да закупи неограничен брой продукти, стига да ги има в наличност.
Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?
Да, обадете се на телефон 092 641 552 и ще ви съдействаме.
Какви са начините за плащане?
Плащането на продуктите се извършва при получаване им чрез наложен платеж. Таксите варират, в зависимост от вида на продукта, неговото тегло, размери и населеното място, до което се доставя. За повече информация може да посетите страницaтa на Еконт
Как получавам потвърждение за успешна поръчка?
След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус.
Мога ли да отменя поръчката си?
Можете да отмените поръчка си директно през вашия клиентски профил в http://miraonline.bg , или се свържете с нас на телефон 092 641 552, или ни изпраттите мейл на [email protected]
Мога ли да поръчам от чужбина?
Поръчки, направени на http://miraonline.bg, се изпълняват единствено на територията на Република България.
Може ли една поръчка да съдържа продукти от различни категории?
Да, поръчка, съдържаща продукти от различни категории, е възможна. Можете да завършите поръчката, след като добавите всички избрани артикули в количката.
Връщане на продукти
Какви документи са необходими, за да върна продукт?
Заедно с продуктите е необходимо да върнете единствено фискалния бон.
Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?
Продукти, които са ползвани и на които сте нарушили цялостната опаковка не могат да бъдат върнати.
Какъв е адресът за връщане на продукти?
Моля, изпратете продуктите, които желаете да върнете, на адрес: гр. Враца, ул. „Драган Цанков“ 1 складова база ОКС, ф-ма “Мира“ ЕООД
Мога ли да върна поръчани продукти?
Предоставяме ви възможността да върнете продуктите в рамките на 14 календарни дни в случай ,че те не са използвани, не е нарушавана цялостта на опаковката им и във вида, в който са получени и всички етикети и документи, с които са доставени.